Landskamp!!

Kategori:

God morgon alla lovers!
Jag hade en helt awsome kväll igår! Allt spontant man gör blir alltid skoj! Speciellt om man har två härliga tjejer med sig! :)
Vi började med hockey på kinnarps arena. Sverige - Ryssland. Inte för att vi såg jättemycket av matchen (vi hängde mest i baren ;)) men den slutade i alla fall 4-2 till Sverige, som ni säkert redan vet. Efteråt tog vi bussen mot city för att möta upp klassens alla grabbar och där var det liv i luckan vill jag lova er! Hela gänget begav sig mot Pastorns och efter lite häng där la jag och Emma benen på ryggen och sprang hem. Hahahaha! En riktigt sjukt kväll blev det!

Nu funderar jag på om jag ska ta tåget till Värnamo och därifrån haka på mamma och Jennie till Växjö för shopping eller om jag ska åka ner till skola och plugga matte. Nu när jag skrev det blev det liksom självklart! Det finns ju egentligen inget att tveka på ;) haha!

Trevlig helg till er alla!
Kärlek - Lisa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: