Gött med ryggont!

Kategori:

För första gången i mitt liv är jag glad att jag har ont i ryggen. Alltså inte ont utan.. Ont. Träningsvärks-ont! Hur underbart är det inte med lite träningsvärk egentligen?! Jag älskar det! Körde ett Rygg- och Biceps-pass i morse innan jag mötte upp Therese på Johans Café för att skriva ett grupparbete. Jag har börjat få riktig kontakt i ryggövningarna och det bränner gött efter rygglyften nu. Kommer säkert inte kunna gå imorgon, haha! Grupparbetet blev klart och det är inlämnat, skönt att kunna bocka av lite saker på "att-göra-listan". Har dock tusen miljarder saker kvar att göra och inte minst matten. Jag hatar matten och jag fattar INGET!! Såhär glad är jag över det..

Kommentarer

  • jennie säger:

    hahahah SÖT bild.

    2013-04-25 | 10:13:50

Kommentera inlägget här: