Första passet med Calle.

Kategori: Allmänt

Okej.. Jag trodde att jag var stark efter all träning som jag genomfört i mitt liv. Men som sagt - Variation är viktigt! Idag fick jag känna på ett helt nytt träningskoncept och jag kan säga att det var otroligt jobbigt. Vi körde många och långsamma repetitioner och det ger otroligt bra pump. Tränade bröst, axlar och triceps, också nytt för mig som vanligtvis kör bröst och triceps ihop. 
 
Jag kommer ha otrolig träningsvärk imorgon. GÖTT! Jag tycker att ni alla borde testa (i alla fall ett pass) att göra alla rörelser överdrivet långsamt och halvera vikterna. Ni kommer då utföra alla rörelser helt rätt och koncentrerat och nypa åt musklerna på ett sätt som man inte gör när man har för tunga vikter. Med för tunga vikter blir det ofta att man "slänger" vikterna och då belastar man inte musklerna som man borde. Bara ett tips från min sida. 
 
Nu - Omelett på äggvita, kalkon, kvarg och mjölk och en proteinshake vid sidan. 
 
Kärlek - Lisa 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: