Följ min resa!

Kategori: Allmänt

Så var det 1 april. ÄNTLIGEN! Jag har ju teasat om att jag ska starta någon slags mini-deff från 1 april fram till min födelsedag den 24 maj och nu tänkte jag i korthet delge er mitt upplägg. Calle har hjälpt mig med tips och kommer hjälpa mig med träningen - han är grym min ponk!
 
Jag ska äta var tredje timme och i alla mål ha någon form av protein, (frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag). Varje dag ska jag äta 2g protein per kilo kroppsvikt. (Ex. Väger du 60 kg ska du ha i dig 120 gr protein/dag). Bara att börja räkna alltså. Kolhydrater kommer jag äta i form av gröt, pasta, bulgur, frukt osv. Samt dricka mycket vatten, 1,5-2 liter om dagen. 
Jag kommer träna på gymmet tillsammans med Calle eller själv, 4 gånger i veckan. Men även köra kondition för att öka förbränningen. 
Och det viktigaste - Inget godis! Ingen läsk! Ingen alkohol! Inga kakor! Inget socker överhuvudtaget! 
 
Enkelt upplägg alltså och jag vet att jag kommer lyckas. Jag har alla förutsättningar. Jag har världens finaste ponk som hjälper mig med träningen och jag har motivationen. Bara att köra! 
Målet är inte att bli en skinny bitch. Jag ska bli fast, stark, slank och så jävla snygg. 
 
Frågor på det? 
Kärlek - Lisa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: