Det går bra nu!

Kategori:

Det här har varit en bra dag, både träningsmässigt och kostmässigt. Att jag har varit i skolan mellan 9-19 och pluggat matte är ju en annan femma.. Räknade lite på dagens proteinintag och jag har fått i mig mer än 2 gr/ kilo kroppsvikt, vilket är sjukt bra för muskeltillväxten. I fortsättningen har jag i förväg planerat alla mål för att få i mig så mycket jag behöver. Kommer ligga på runt 160 - 180 gr proteiner/dag, alltså ganska mycket mer än 2 gr/ kilo kroppsvikt.
Tycker det är jobbigt att äta så otroligt mycket mat om dagarna och jag går konstant mätt men magen är helt platt, vilket egentligen inte förvånar mig särskilt mycket. Med rätt mat håller sig magen i schack och kroppen startar förbränningen av fettet på kroppen istället för att gå på svältlåga och bränna maten som stoppas i munnen. Känns lite konstigt nu i början att typ ha dubblat portionerna men det lär väl visa sig om ett tag om det funkar eller ej! ;)

Matlådor is tha shit! (Det ser inte så mycket ut som det verkligen var, orkade knappt äta upp allt.. Phuuuu!)

Nu måste jag sova, ögonen går i kors!
Kärlek - Lisa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: