Dålig bloggare!

Kategori:

Ja, jag erkänner! Jag är förmodligen sämsta bloggaren i världen men jag kan försvara mig med att jag har pluggat och tränat och varit allmänt upptagen både igår och idag.

Igår var hela dagen kaos och allt som kunde gå snett gick snett. Jag och Jennie gick i alla fall runt munksjön och sedan gick jag genom halva stan för att komma till Calle på kvällen också så totalt gick jag säkert en mil igår. Det fick vara nog med träning efter en pissdag.

Idag har jag och Therese pluggat hela dagen och i morse var vi på gymmet. Jag körde axlar, bröst och biceps. Skönt värre och passet flöt på bra. Plugget flöt också på bra och nu har vi gått till skolan för att gå på mattestuga, inte sugen alls men bara att bita ihopskruvad "Ledig" imorgon också men då ska det räknas matte också.. Kul liv! Haha

Kärlek - Lisa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: