Bästa helgen på länge!

Kategori:

Haft en riktigt bra helg. Igår vart det ju grillkväll med klassen och vidare på förfest för att sedan dra ut på Klubb Enkelt.. Sjukt kul och jag älskar för övrigt min klass!
Idag har vi haft balkonghäng här hos mig och jag har kirrat årets första bonnabränna. Lika underbart varje gång man upptäcker att solen gassat på ;) Emma kom hit vid halv ett tiden och vi fikade och hade det gottit värre. Sedan kom Madde och hennes två kompanjoner, Niklas och Viktor över så fixade vi pannkakor och chillade hela eftermiddagen. De pep iväg framåt sju-tiden och då övertalade jag Emma till att stanna på bonde-söker-fru-mys med tacos. Såklart nappade hon! Nu har alla lämnat och jag somnar med ett leende på läpparna. Vilka fina vänner man har! :)

Imorgon blir det träning igen, hoppas att dagen i skolan rusar iväg fort bara.. 6 pass blev det denna veckan. Inte dåligt alls! Bra för min statistik ;)

Kärlek - Lisa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: