Så lack!

Kategori:

.. Det blev en lång dag i skolan, jobbigt och energikrävande! Känner mig helt utslagen..
Sen är jag så sjukt lack på att mina armar är svullna efter lite träning.. Svullnaden har blivit värre på högerarmen så nu har jag kört med ispåse en stund, får se om det hjälper. Någon som varit med om något liknande? Hade pga detta åtminstone tänkt gå en runda efter skolan men kroppen sa ifrån. Jag la mig i sängen istället. Somnade. Borde pluggat också men jag känner mig inte alls på hugget.. :( helt slut.. Suck!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vila istället! Lätt att man kör för hårt när träningen är rolig men vila är ju också viktigt

    2012-09-28 | 09:07:43
  • Kristin säger:

    Min högerarm blir också jättesvullen!! Efter tex tre armhävningar så känns det som om man gjort 103! Jättekonstigt. Och sen känns det som att man har träningsvärk i flera dagr efter! Hat du klurat ut varför det blir så??:) kram

    Svar: Konstigt det där! Mitt gick över ganska fort och jag kunde börja träna som vanligt, började dock med lätta vikter. Vet faktiskt inte vad det beror på men antar att det blir någon liten belastningsskada eftersom kroppen inte är van. Segt svar jag vet.. haha :) Ha en trevlig helg! :)
    Lisa Johnsson

    2012-10-02 | 11:16:06

Kommentera inlägget här: