Nya tag!

Kategori:

Så var det måndag. September. Ny månad. Ny dag. Nya tag! Bara att köra igång helt enkelt. Sitter just nu och försöker plugga in lite av företagslogistiken som vi läser nu. Väldigt intressant men många svåra begrepp osv. Hoppas att det släpper efter en hel dag med plugg som jag planerat in på torsdag.. Passar också på och äter en god frukost. Hallon,-fibergröt med mjölk, kalkonskivor, gurka och paprika! Noom noom! :)


Nu undrar ni kanske vad jag har haft för mig sen sist. Men hade jag försökt rabbla upp allt det hade det tagit hela dagen.. Har i alla fall varit hemma hos mamma och pappa hela helgen och blivit bortskämd med alldeles för god mat :) mys, kollat film och igår var jag och C på massa lägenhetsvisningar. Håll tummarna!!

Idag ska jag och madde, som kommer bli min nya träningskompis, pysa iväg och köpa gymkort för nu har förkylningen näääästan gått över så nu finns det ingen återvändo ;) gööööött!


Ha en fin dag lovers, nu måste jag återgå till plugget!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: