Måndag morgon..

Kategori: Allmänt

Hej på er! 
Jag vet inte vad som har hänt med blogg.se's app men den har inte funkat på hela helgen och gör fortfarande inte det. Sjukt irriterande! Har haft massa inlägg på g och försökt lägga upp men det vill sig inte. Så nu skriver jag fråga datorn för första gången på typ 1000 år ;) haha! Vi får hoppas att den kommer igång snart igen :) 
 
 
Har haft en riktigt bra helg i alla fall, massa mys, god mat, chill i soffan och tvättning av kläder och betalning av räkningar.. Blandad kompott alltså! ;) 
I helgen har jag verkligen VRÄKT i mig av allt gott jag kommit över och nu har jag ont i magen och känner mig svullen lite här och var. Så nu blir det andra bullar! (NÄÄ, Lisa inga bullar!) Det blir nya tag! Ska försöka hålla mig till att äta lite godsaker på helgerna och träna och äta rätt på veckorna, det kommer bli väldigt svårt i och med plugget man jag ska göra mitt allra bästa! 
 
Började morgonen med en frukost bestående av en omelett. Ett ägg, en skvätt mjölk, svartpeppar, salt som jag vispade ihop och stekte i stekispannan. Sedan la jag två skivor med kalkon och en skivad tomat uppepå. Vek på mitten två gånger och GUD va gott det blev! Helt perfekt! :) 
 
 
Dags för plugg! 
 
Kiss & Hug
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: