Lägenhetsvisningar!

Kategori: Allmänt

Det här med att gå på lägenhetsvisningar är verkligen beroendeframkallande. Idag har vi varit på två visningar och förra helgen var vi på fem. En av de vi tittade på idag är intressant och C ska förmodligen buda på den redan imorgon. Spännande att se hur detta slutar! 
 
Helgen har spenderats hemma hos mamma och pappa i lilla, tråkiga Hillerstorp.. Igårkväll hade jag och C mys med taco och film i alla fall och det kändes skönt att bara ta det luuuugnt! Jag somnade givetvis innan introduktionsmusiken hade börjat. Samma visa varje gång.. ;)
 
Efter visningarna idag åkte vi till A6 där jag fyndade ett par skor på Skopunkten, där jag aldrig handlar annars, men nu är man ju student så nu måste man väl.. haha 199 kronor för ett par riktigt snygga höstskor :) Sedan åt vi lunch på Dragon och nu ikväll har jag pluggat i några timmar. Madde gav mig lite ångest när hon ringde och sa att hon hade hunnit gå igenom alla kapitel under helgen. Men nu är jag ifatt - Smack that! 
 
Nu ska jag äta lite kvällsmat och ladda upp inför en ny spännande vecka. Älskar mitt nya liv! 
 
Imorgon ska jag ut och springa också har jag bestämt, intervaller i backe tänkte jag. Ingen mes-start här inte ;) Idag när jag vägde mig stod vågen på 64,8 kg. Hur är det möjligt? Alla muskler borta säkert.. Men det är bara att köra vidare.. Det blev ett virrigt inlägg detta men det är i alla fall en liten update om vad helgen har bestått av, mer uppdatering utlovas under morgondagen. 
 
 
Kör, kötta, kämpa! 
God natt :) 
 
 





 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: