Det här har jag ägnat kvällen åt..

Kategori:

Hade inget speciellt för mig ikväll eftersom jag bestämde mig för att vila från plugget i eftermiddag, så det fick bli lite matlagning som tidsfördriv. Tre olika rätter blev resultatet efter två timmar vid spisen och tio matlådor. Inte så dåligt va? :) det blev spagetti (som student har man inget val.......) och köttfärsås, Pasta med bacon, paprika och ostsås och köttbullar med blomkålsmos :) allt blev kanongott och jag tycket matlagningen blir roligare och roligare för varje gång!

Nu är i alla fall frysen full med lådor och jag kan ha full fokus på plugget :) härligt!

Näähäää, nu ska jag fortsätta mitt kvällsmys med tv-tittande, kommer förmodligen somna inom loppet av en timme.
Ha det bäst finisar! <3

Kommentarer

  • Kusin Jossan säger:

    Hur stor frys har ni egentligen?! ;)

    Svar: haha, man kan tro att den är gigantisk men det är den inte kan jag lova! Tre lådor och alla är överfulla .. :D haha
    Lisa Johnsson

    2012-09-15 | 19:48:34

Kommentera inlägget här: