Bra kväll!

Kategori: Allmänt

Haft en riktigt bra dag, en riktigt bra kväll och nu tänkte jag ta mig en riktigt skön natts sömn också. Har vilat ikväll. Inget plugg, inte en tanke på skolan, bara mys, god mat, tvtittande och mer mys. Skämde bort min älskling  med goda kycklingenchiladas och fräsch sallad till det. Det uppskattades! Börjar bli kung i köket! haha :)
Vi kom överens om en deal också som vi ska börja med när han har flyttat hit. -Jag ska följa med honom till gymmet, och han ska följa med mig på pass. Bra med variation i träningen + att vi får umgås under tiden. Bättre blir det ju inte ;) 
 
 
Nu ska jag krypa ner i sängen, lär somna med ett leende på läpparna! :) hih... 
 
 

Kommentarer

  • Jossan Kusin säger:

    Ska Calle flytta upp? Så kul!!!!

    Svar: Ja, det ska han :) Blir dock inte förrän i februari :)
    Lisa Johnsson

    2012-09-28 | 17:00:32

Kommentera inlägget här: