Svar på kommentar!

Kategori:

Måste börja med att säga att det är sååå kul med kommentarer och frågor från er! :)

Fick en fråga om hur jag äter och min plan är inte riktigt klar än men jag ska försöka minska/ta bort kolhydrater, öka proteinet och alltid ha halva tallriken med grönsaker. Jag ska undvika godis, snacks, läsk och socker och äta mer frukt. Dessutom ska jag försöka dricka mycket vatten.. Ganska sunt och enkelt men händer det inget ska jag börja äta som jag gjorde när jag gick på fitnessfighten. Vill och orkar inte gå på någon "diet" när jag pluggar så jag ska försöka få till en sund livsstil och det är minsann inte lätt när man pluggar.. Haha :)


Ett litet tips jag kan ge er för att tappa kilon är att börja dricka mycket vatten, och med mycket menar jag uppemot 2 liter/dag och träna givetvis! Hitta något DU tycker är kul inom träning och försök få in en rutin.



Ja, jag hoppas att du fick lite svar på din fråga! :)

Följ mig gärna på instagram - lisajohnssons

Kommentarer


Kommentera inlägget här: