Pluggstress..

Kategori: Allmänt

Det här med tentastressen känner jag faktiskt inte av alls, än. Jag känner mig lugn, det känns som jag kan det mesta och jag känner att jag ligger bra till tidsmässigt. Skönt. Därför har jag ägnat dagen åt, ja, plugg givetvis men bara tre timmar. Sedan har jag hälsat på farmor och farfar och fikat. Man kan ju säga som såhär. - Det är ju tur att jag inte går på någon diet nu. För här har det ätits både nybakade bullar, peppakakor, julmust, äppelpaj och vaniljsås och fikatåget fortsätter även nu i eftermiddag för då ska jag hälsa på på jobbet. Vilket innebär fika. Haha! Så gött! :) Får bli en powerwalk ikväll, eller eventuellt en löptur. Imorgon ska jag på kick'n boxen har jag bestämt, ska bli så roligt :) 
 
 
Ha en fortsatt härlig höst-onsdag! Kram på er :) 
 
 
Några av inspirationsbilderna som finns på min dator. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: