Jahaaaajaaaa

Kategori:

Så har snart hela tisdagen sprungit iväg också, och tentan närmar sig med stormsteg men jag känner att jag åtminstone börjar få lite koll på läget. Idag har det varit fullt upp hela dagen, först en helt onödig föreläsning som inte gav mig någonting, sedan lunchträning med Jennie -Spinning! Och sedan plugg i eftermiddag och sen bestämde jag mig för att åka hem till mamma och pappa. Nu ligger jag i soffan helt svullen och med magen putandes, god mat och äppelpaj har det svullats i ikväll ;) GÖÖÖÖÖTT!

Nu väntar några plugg-intensiva dagar och sedan tenta på söndag, spännande och nervöst på samma gång..

Jag ska försöka få till i alla fall 4 pass denna veckan också, två är ju redan avklarade så det ska nog gå :)


Ha en fortsatt bra kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: