I'm alive!

Kategori: Allmänt

Ville bara kika in och säga att jag lever. Jag har verkligen haft fullt upp med tentapluggandet och jag har inte haft tid för varken bloggen eller för att göra inspirerande mat.. haha! Har käkat så mycket onyttigt denna veckan att jag börjar bli rädd för mig själv.. Men men, har i alla fall tränat bra och hållt igång :) 
 
Idag är alltså sista tentan för denna perioden och ikväll väntar tentafest. Ser framemot festen men inte emot tentan men för att få vara med på festen måste man ju göra tentan så bara att bita ihop ;) 
 
 
Håll tummarna! 
Jag är tillbaka på måndag med ny energi igen, kram så länge! 
 
 
 
Puss 

Kommentarer

  • CAMILLA säger:

    WOW älskar ditt hår!!

    Svar: TACK! :)
    Lisa Johnsson

    2012-10-18 | 15:43:42
    Bloggadress: http://camillabr.blogg.se

Kommentera inlägget här: