God morgon lördag!

Kategori: Allmänt

Det här med att plugga är verkligen roligt men tidskrävande. Nu har jag suttit och pluggat sedan kl. 10 och nu kände jag att jag började bli lite hungrig. Tittade på klockan och insåg att jag hade behövt äta för flera timmar sedan.. Inte konstigt att jag får hjärnsläpp, dampanfall och psykbryt här hemma! Haha.. Skämt o sido! Tiden bara rusar iväg så nu får jag nog stoppa något i magen och sedan ta en dusch. Ikväll blir det middag på stan med finfina vänner! 
 
 
Bjuder på en liten peppbild så här på lördagseftermiddagen! 
Hur går er träning? Min rullar på som tusan som ni kanske förstått, roligt värre :) 
Men idag har jag "vilodag", vilket innebär ingen träning. Dock hade jag min "ätar-dag" igår, då blev det taco med tacochips (det händer inte ofta) + cola och godis ;) JAJAAAMEEEN! Någon gång i veckan måste man få unna sig! 
Men idag är det healthy-style igen! LIKEEEY LIIIKEEYY! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: