Tävlingsmänniska

Kategori: Allmänt

Jag kan fortfarande inte fatta att jag sprang 5 km på 20.31 igår och det kan säkert inte ni heller ;) men med min hjärna och mitt psyke kommer man långt, hade någon av er fått krypa in i min kropp igår hade ni förstått känslan. Adrenalinet man får av att springa förbi folk som tävlar i löpning och som har tshirts med "steget före"-text på ryggen är oslagbart och man känner sig så jäkla grym!
När det kommer till att tävla blir jag ofta rädd för mig själv, jag har en extrem vinnarskalle och jag HATAR att förlora. (tur att jag sällan förlorar då ;)) Så när jag kom in i mål och insåg att jag hade gjort en kanontid och en topp-20 placering blev jag ju nöjd och stolt över mig själv men nu känner jag bara att jag vill vinna hela skiten nästa år! Haha.. Det är ju typ en omöjlighet eftersom vinnartiden ligger på 15.30 minut tror jag men vill man så kan man ;)

Jag är väldigt nöjd och kommer leva på detta länge mest nöjd är jag självklart över att jag sprang ifrån typ 5000 pers ;) det ni!!

Ha en bra dag och en fin helg!
Kram

Kommentarer

  • CAMILLA - vikt+mode säger:

    du är grym alltså!!! :D

    2012-05-04 | 10:01:48
    Bloggadress: http://camillabr.blogg.se/
  • Anna säger:

    Sååååå grymt bra:))

    2012-05-04 | 13:42:00
  • Jonna säger:

    Så grymt Lisa!!! Tiden är ju fantastisk - konstigt det där med tävling och inställning, vad det kan göra! Jag känner igen mig, helt plötsligt har man lite mer att ge ;)

    2012-05-04 | 14:46:47
    Bloggadress: http://mayasvardag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: