Svettig tjej!

Kategori: Allmänt

Det blev en löptur på ca 4,5 km nu ikväll, tänkte först att jag skulle skita i det men sen tog jag mig i kragen och gav mig iväg i alla fall. 4,5 km är ju bättre än inget och nu ångrar jag att jag inte sprang längre för det gick väldigt lätt idag :) mitt projekt för maj månad är att få till minst 30 minuter varje dag, så nu får det helt enkelt bli 10 minuters styrka här hemma :)

Svettigt efter löpningen!!

(detta inlägget är skrivet under tiden jag står i plankan, inte illa va?;) )

Kommentarer

  • Kajsa säger:

    Jag peppade dig med en tuuuuut från bilen =)

    2012-05-15 | 20:52:46
  • CAMILLA - vikt+mode säger:

    ååå jag blir så avis!! jag vill också springa, hela jag är döpepp men fot(-jäveln) är den enda som protesterar.. du är grym!

    2012-05-16 | 10:09:21
    Bloggadress: http://camillabr.blogg.se/

Kommentera inlägget här: