Konstig dag..

Kategori: Allmänt

Idag har varit en sån där dag där man ser tillbaka på den och ångrar saker man sagt och saker man INTE sagt. Nu är jag ju av den typen som aldrig tycker att jag har fel så jag ångrar givetvis inte det jag sagt utan jag ångrar bara att jag inte var ännu mer ärlig med mina känslor om vad jag tyckte. Ber man mig om en åsikt kan jag lova er att man alltid får ett ärligt svar. Och ställer man är fråga så får man ju faktiskt räkna med det? Eller har jag fel? Nej, det har jag ju naturligtvis inte ;)

Något stör mig väldigt mycket är när folk sätter sig på andra och sprider dålig energi i sin omgivning utan att tänka på hur personerna runt omkring uppfattar den. Något ännu mer irriterande är när folk ger kritik men inte kan ta kritik. Det har jag liksom fått lära mig på vägen eftersom jag alltid säger vad jag tycker. Skillnaden är ju dock att jag kan förbättra/förändra mig, det kan man inte om man inte får reda på det. Ska man ge får man helt enkelt räkna med att ta. Av den åsikten är i alla fall jag. Och klarar man då inte av det, ja.. Då tycker jag att man kan hålla igen sin egen kritikerkäft lite. Eller alltid. Hela tiden. Punkt slut.


Det var väl lite av dagens alla tankar.. Känns fruktansvärt skönt att få skriva av sig lite. Ibland behövs det..

Sov gott alla söta läsare. Imorgon blir det mer mat och träningsuppdateringar :)


Stor kram och kärlek till Er!
L. Johnsson



Kommentarer


Kommentera inlägget här: