Hockey!

Kategori: Allmänt

Kom på att det var hockey nu ikväll, någon mer som kollar? Jag halvsover och ska snart släcka ner, sövande att lyssna sport på tv på tycker jag.. Kanske inte hockey, men skidor och friidrott somnar jag gött till.

Tog ett bad innan ikväll och gjorde ansiktsmask, skrubb, inpackning, filade fötterna, rakade benen, smörjde in mig osv.. Det är inte ofta jag gör allt det men nu känner jag mig som en ny människa. Borde färgat håret också men det sparar jag tills imorgon, ev söndag :) skönt att ta hand om sig själv lite!

Ser att antalet besökare sakta men säkert ökar. Skoj! Välkomna hit allihopa ;) tycker själv inte att mitt liv är så intressant och inspirerande men det är ju kul att ni vill följa det ändå ;) haha.. Så jag frågar er igen - vilka är ni? Vad vill ni läsa om? Vad är bra och vad är mindre bra? Sist jag frågade fick jag många bra förslag och idéer så jag hoppas jag får det nu också. :) t. ex ville ni ha fler bilder sist, det tycker jag att jag har fixat till i alla fall :)


Sov gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: