God morgon!

Kategori: Allmänt

Hur står det till så här på tisdagsmorgonen? Jag har rykt på hostan från helvetet. Hostar tills jag nästan spyr och sömnen har inte varit den bästa i natt. Jag hoppas det går över snabbt för det är VERKLIGEN INTE kul! Vill ju träna och springa och det känns inte som att det är så lägligt nu.. Annars då? Prima skinka! Allt känns otroligt bra och man blir så glad av vädret. Tänk va lite sol kan göra :)

Idag är det min lediga dag. Men vad gör du uppe vid halv sju, undrar ni då? Jo, jag ska köra farmor och hennes systrar till Ullared. Kan bli en spännande dag! Haha.. Laddar upp med gröt nu men är redan mätt efter en halv portion, fattar inte vad som hänt med min mage och min aptit, orkar knappt äta något? Märkligt! Jag som vanligtvis är värsta matvraket..

Nu måste jag pysa :)
Ha en fin dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: