En inte helt vanlig måndag.

Kategori: Allmänt

Ingen dag är den andra lik, och just den har måndagen har jag varit hemma från jobbet pga sjukdom. Skulle egentligen jobbat mellan 10-19.15 men icke! Hostan ger sig verkligen inte och nu har förkylningen kommit också.. *Stor, djup suck*.. Är ju ledig på tisdagar så imorgon hoppas jag att jag piggnar till och kan gå till jobbet på onsdag igen.

Men vädret har ju varit gött idag i alla fall och jag har suttit på altanen i stort sätt hela dagen och ägnat mig åt att plocka bort håret på benen med pincett.. Snacka om evighetsarbete.. ;) haha! Hann bara med ena benet sen rök rakhyveln fram! Haha.. Då hade jag plockat i typ två timmar.. Det går inte föreställa sig hur många hårstrån det sitter på ETT ben :D Ont gör det också!

Nu ska jag krypa ner i sängen och hoppas på att man vaknar frisk och pigg imorgon. :)

Sov gott!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Krypåkram <3

    2012-05-29 | 08:46:03

Kommentera inlägget här: