Den osminkade sanningen!

Kategori: Allmänt

God morgon på er! Måndag igen. Värst va fort veckorna går. Min kropp är ju i fredags mood idag eftersom jag jobbade helgen så jag är lite lagom trött idag.. Hur står det till med er? Kommer ni och tränar ikväll? :) Jag har redan träningsvärk efter att vi övade passet igår!! Rumpen får sig en rejäl genomkörare och vem vill inte ha en fast röv liksom ;) haha!

Nu ligger jag i soffan och kollar på The Voice ska strax käka frukost.. Jobbet kallar kl. 10 :)

Hade velat ta en lång promenad nu på morgonen, det är ju så himla skönt väder men det får vänta tills imorgon då jag är ledig :)

.. Såg nu att det syns väldigt väl på denna bilden hur sned min framtand är. Men vem bryr sig? Inte jag i alla fall, haha :)

Kommentarer

  • Alma säger:

    2012-05-14 | 21:57:23
  • Alma säger:

    Missade uteträningen idag! Var tvungen att jobba över! :( Men hörde att det var roligt! :)

    2012-05-14 | 21:59:28

Kommentera inlägget här: