50 pushups!

Kategori: Allmänt

Gjorde just ett litet test med mig själv, och det var att se hur många pushups jag kunde göra. 50 stycken gjorde jag utan problem i högt tempo utan stopp, hade säker orkar 15-20 stycken till men man behöver ju inte överdriva bara för att man är sån tävlingsmänniska som jag.. ;) jag gör dem naturligtvis på tå.

Nu ska jag inom en månad klara göra 100 stycken, riktiga pushups, med brösten (mina numer obefintliga ;) ) ner i backen och högt tempo.. Det kommer jag fixa lätt, eller vad tror ni? ;) någon som vill göra det ihop med mig?


Let's do it!!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Bra jobbat :D du är galen :P

    Aha, de fick ta en glass i solen ist för att följa med in. skrattar!

    Ses imon, pigga och glad för jobb. Sov gott! kramar

    2012-05-22 | 22:51:29
    Bloggadress: http://overenskommelsen.blogg.se/
  • Anna säger:

    glada ska de stå :D

    2012-05-22 | 22:51:47
    Bloggadress: http://overenskommelsen.blogg.se/
  • Anna säger:

    Jag glömde fråga. Vart har du köpt dina svarta shorts? (de du hade på dig när du skulle ut)

    2012-05-22 | 23:03:16

Kommentera inlägget här: