Virus

Kategori: Allmänt

God morgon på er! Blev inte så mycket uppdaterat igår. Fick virus i datorn och mobilen hänger sig så fort jag använder internet men nu verkar det som att jag kommer få till ett inlägg via mobilen i alla fall.. Igår blev det mat och bio med trevligt folk i Jönköping. Filmen var inte superbra precis men alltid kul att gå på bio :) Senare kommer ett inlägg med de första resultaten av ff eftersom 1/3 av tävlingen har gått. Ska bli spännande! Tror det får bli en löparrunda idag, en tur till golfbanan och kick'n box ikväll :) bra dag! Imorgon börjar starten på min längsta arbetsvecka med långhelg. Bara att bita ihop och göra't.. När jag är klar med ICA kommer jag aldrig jobba helg igen. Mer update om en stund! Kram

Kommentarer

  • Anna säger:

    Härligt med bio, vilken såg ni?

    Virus ogillas väldigt mycket, hoppas ni får ordning på de.

    Jag ska med ta en löprunda snart, ska bara masa mig ur soffan :/ Hoppas du får en superbra dag! KRam

    2012-03-11 | 09:25:06
    Bloggadress: http://overenskommelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: