Vilken härlig morgon!

Kategori: Allmänt

Vaknade (inte utvilad precis) med ett gott humör idag och vädret gör mig ännu gladare. Ska ut på ett morgonpass idag hade jag tänkt. Ska springa minst 5 km sen hem och göra ff-övningarna som jag hoppade över igår. Körde ju ett kick'n box-pass men sen tog förkylningen över. Orkade helt enkelt inte. Men idag finns det inga undantag då förkylningen redan känns borta?? Visst är det konstigt? Jag fattar inte hur man ena dagen kan känna sig jätteförkyld och nästa dag är det borta? Kan det vara all bafucin och te jag hällde i mig igår? :) Kanske! Det verkar ju så.. ;)


I nästa inlägg kommer resultat från förra månaden, vikt, fettprocent osv. Vilka fantastiska resultat man kan få på 30 dagar. Helt otroligt! Det är nästa så jag inte tror på det.. Mer om det sen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: