VÅR!

Kategori: Allmänt

Det är verkligen vår ute och det är så härligt. Mindre härligt är att jag jobbar hela hela hela dagen och inte kan vara ute och njuta av det.. Ingen träning blir det heller, tråkigt men jag tror jag behöver vila lite. Har kört fyra pass redan denna veckan så jag kan med gott samvete strunta i det idag. Egentligen beror det på att jag inte hinner, men den ursäkten brukar inte godtas.. ;)


Kommer ta min matlåda och luncha ute idag i alla fall, får passa på när tillfälle ges :)

Frukosten idag bestod av fibergröt med äggvita, hallon och linfrön och massa vatten till det. Lite dåligt med inspiration för tillfället vad gäller maten och det är tråkigt att blogga utan bilder. Hoppas att det kommer lösa sig inom kort.


Ut och njut i solen med er!
Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: