Trööötteeer

Kategori: Allmänt

Om jag ska vakna till liv idag går det nog åt några burkar energidryck. Har sovit 8 ½ timme, det borde väl räcka? Men jag är glad varje morgon jag vaknar och förkylningen håller sig borta :)

I natt vaknade jag av ett ryck, och kom på att på fredag slutar jag kl. 13! KLOCKAN ETT!? DET ÄR JU LYX! Har aldrig slutat så tidigt innan! Tur man har goa jobbarkompisar som erbjuder sig att jobba ibland, det uppskattas. Speciellt en fredageftermiddag. Jag kommer alltså vara ledig från kl. 13 på fredag till kl. 14 på måndag! Bättre kan det ju knappt bli.

Tror jag ska ut och gå en runda och se om min trötta kropp vaknar till liv eller inte. Annars går jag hem och lägger mig en stund till, börjar inte förrän 10 :)

Ja, det blev mycket information om arbetstider och tider i övrigt i detta inlägget men ni som inte jobbat i butik förstår inte grejen med att få gå hem tidigt på eftermiddagar, helger, kvällar osv. Det är helt otroligt skönt!

Nu ska jag bege mig, hörs senare. Då kommer bild på dagens frukost! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: