Resultat från februari

Kategori: Dagens utmaning

Som ni redan vet så startade jag och C en utmaning under februari, att vi skulle äta och träna bra under 30 dagar. Utmaningen antogs och efter 30 dagar hade jag fått dessa fantastiska resultat. Jag kanske ska tillägga att träningen körde jag stenhårt med alla dagar, men fuskade och åt lite kolhydrater och lite mörkchoklad under denna period så det går att få resultat även om man fuskar lite.. ;)



Vikt: -1,8 kg
Fettprocent: -4,4%
Muskelmassa: 1,4 kg (denna är jag lite tveksam till)
Inre ålder: Gick från 23 år till 15 år på 30 dagar.. ;) De ni! hahah
Bukfett: Hade den lägsta graden när jag började och den låg kvar där som tur var ;)
Vattenprocent: +3,1 % Ligger på 56,7 % idag men jag vet inte vad som är normalt där, någon har en aning?



Visst blev det bra resultat? Jag är helnöjd, men nästa månad vill jag se ännu större resultat :)



Om jag inte har vunnit denna utmaningen är det någon sjukt med C-E's ämnesomsättning.. ;) Så nu har jag en timmes massage att se framemot! Tack för den!


Kommentarer

  • Jonna säger:

    Fan vad bra jobbat Lisa. Otroliga siffror för 30 dagar som du skriver! Vatten % normalt hos en vuxen ska ligga på 60-65% ;)

    2012-03-05 | 11:00:13
    Bloggadress: http://mayasvardag.bloggplatsen.se
  • Lisa säger:

    Tack så jättemycket! Ja, det har gott väldigt bra känner jag. Tack för svar på vattenprocenten, då kan jag häva i mig mer vatten alltså ;) haha

    2012-03-05 | 12:06:58
    Bloggadress: http://shapemybody.blogg.se/

Kommentera inlägget här: