Powerwalk + ffövningar

Kategori: Dagens utmaning

Jag bestämde mig i sista sekunden att det fick bli en powerwalk i den härliga vårvädret istället. 1 h och 7 minuter blev det och det var riktigt skönt. Med tanke på min intensivförkylning från igår kanske det var ett smart beslut. Mina nya Reebook Easytone fick följa med mig och det gjorde nytta, det kändes riktigt ordentligt i rumpen kan jag lova. Har varit en motståndare mot dessa skor innan men inte nu längre. Riktigt bra! Efter det blev det 30 minuters styrketräning med Fitnessfighten. Tänkte lägga upp dagens övningen här på bloggen sen :)




Snygga, eller hur? Matchar bra till mina andra kläder också ;)


Kommentarer

  • Jonna säger:

    Tycker skorna är kanon - har använt dom i 1 år och i början fick jag träningsverk av dom =)

    2012-03-05 | 13:42:40
    Bloggadress: http://mayasvardag.bloggplatsen.se
  • Lisa säger:

    Jag har varit sugen att testa dem länge, men har varit för snål. Köpte dyra löparskor istället. Men nu fick jag tag i dem på rean så då kunde jag inte låta bli :) Tycker också dem var kanon! :)

    2012-03-05 | 13:48:00
    Bloggadress: http://shapemybody.blogg.se/
  • Anna säger:

    High five! Grym är vad du är!

    2012-03-05 | 13:59:32

Kommentera inlägget här: