Ny utmaning

Kategori: Allmänt

Nu på förmiddagen har jag klarat av dagens fitnessfight-pass som bestod av mina favoritövningar. Blev ett riktigt roligt och jobbigt pass. Sen gick jag en runda på 50 minuter, skulle gått en timme men jag fick skoskav så fick avbryta sista biten och vika av hemåt och nu har jag kört mina favorit magövningar igen. Kom in i ett härligt flow nu på morgonen, bäst att passa på när man känner för träningen.

Funderade mycket under min promenad, och jag är inne på att starta en ny utmaning. Vad det ska bli har jag inte riktigt kommit fram till men jag vill utmanar ER! Mina läsare till att vara med. Kanske någon 100 crunches/dag tävling. Någon form av löputmaning eller kanske burpees igen? Why not? :) Det återstår ju några dagar innan vi går in i April-månad så jag ska nog komma på någonting :)


En av mina motivationsbilder, så sjukt snygg! Jennifer Nicole Lee!



Kommentarer

  • Anna säger:

    Härligt med en ny utmaning :) jag ska ha min egen konditionsmässigt. Hoppade aldrig på den där som varade i 100 dagar. Jag ska även begränsa med gottit :)

    2012-03-26 | 13:34:06

Kommentera inlägget här: