Mätning och vägning

Kategori: Formkoll

Imorse gjorde jag vägning och mätning på mig själv och resultaten var inte superbra men jag är nöjd ändå :) Hade inga större förväntningar om jag ska vara ärlig. 

Vikt: -0,5 kg. 
Till en början tyckte jag detta var ett sjukt dåligt resultat. Jag har ju tränat som en tok och inte ätit en enda liten onyttig sak på en helt månad! Med tanke på att jag efter första veckan hade gått ner 2 kg blev jag lite fundersam. Men när jag gjorde en scanning på vågen visade den bättre resultat. 

Minskat 1,5 i fettprocent och ökat 1,1 kg muskler. Vilket ju är kanon! Precis det jag vill! Och dessutom har midjemåttet minskat med 6 cm!! PÅ EN MÅNAD! Hur i hela friden gick det till?

Nu är det bara några dagar till och de slutgiltiga resultaten får ni till helgen. Då kommer eventuellt bilder före och efterbilder också :) Så håll utkik!

Jag tror att jag i fortsättningen helt och hållet kommer avstå från vägningen och bara näta och ta bilder. Det är ju trots allt hur kroppen ser ut som är det viktiga. Och jag kan lova er att jag är mer nöjd med min kropp nu än jag någonsin varit :) Känns fantastiskt!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Du är så grymt duktig. Även om de inte hade blivit något resultat så är de en prestation att inte äta sötsaker tycker jag. Du är bäst!

    2012-03-26 | 13:15:08

Kommentera inlägget här: