Lunch och träning

Kategori: Kost o Träning

Slutade som sagt klockan ett idag, och det var så skönt. Stack hem fortare än kvickt och slängde ihop lite lunch, det blev bacon, omelett och lite sallad till det. Och ja, det låter gott men fyfan.. Såg skitäckligt ut! Så äckligt att jag nästan fick blunda under tiden jag åt.. haha men mätt blev jag och det är ju huvudsaken. Efter det åkte jag och pappa till gymmet och tränade. Gym tänker ni nu. Ja, det är typ andra eller tredje gången jag sätter min fot på ett gym men det gick bra och det blir nog fler rundor dit :) Kände inte alls för att ge mig ut och springa i detta vädret så det var ju perfekt att jag kunde hänga på pappa :)
Körde i alla fall fitnessfight-passet fast med lite ändringar. Först 20 minuter uppvärming på CTn. Sen övningarna med fria vikter och mellan var tredje övning körde jag 10 minuter på CT för att få upp flåset så det blev ett långt pass på 1 h och 10 minuter. Så skönt!


Eftersom min lunch såg så brutalt äcklig ut så får ni gårdagens lunch istället.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: