Ledig idag

Kategori: Allmänt

Så underbart. Ska upp till Jennie i Jönköping idag om jag får tag i en bil. Blir nog en runda på stan, en fika i solen och chiiiiillll! Roligt :)

Har grymt mycket träningsvärk sen igår, måste vatt för att jag körde med lite tyngre vikter på cirkelträningen. Ikväll blir det ingen box, den är inställd. Så jäkla surt! Därför får jag bita ihop och springa en runda i alla fall, ville ju vila mina stackars benhinnor några dagar.. Jaja, skönt att komma ut lite i alla fall :)




Kommentarer

  • Anna säger:

    Ha en toppen dag och hälsa Jennie!<3

    2012-03-27 | 09:33:43
  • Lisa säger:

    Tack detsamma! :) Det ska jag göra. Krya på dig så ses vi på onsdag :) Kram

    2012-03-27 | 10:41:40
    Bloggadress: http://shapemybody.blogg.se/

Kommentera inlägget här: