Kanonpass och kvällsmål.

Kategori: Kost o Träning

Hade ett riktigt kanonpass ikväll som jag skrev tidigare och om det beror på "energidrycken" eller på att jag var riktigt träningssugen vet jag inte, med passet var verkligen döööödens. Är helt slut nu!
Tog en proteindrink på vägen hem, jag vet att man egentligen inte får det när man är med i fitnessfighten men jag hade inget val idag. När jag kom hem tog jag lite valnötter och sen slängde jag ihop detta..



Dela en tomat, skär ur innehållet (ska jag vara ärlig så sög jag ut innehållet men det låter så äckligt så vi säger att jag skar ut det istället, hahhaha). Fyll tomathalvorna med keso, stör på linfrön och svartpeppar och AVNJUT! Jag har nog lärt mig äta keso nu, i alla fall i måttliga mängder. Jag ska försöka göra något annat till mellanmål imorgon så ni inte tröttnar på mina enformiga inlägg om mellanmål.. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: