JAG ÄR BÄST!

Kategori: Kost o Träning

Har precis varit ute och sprungit, ställde klockan på 6.45 och fem minuter senare hade jag löparkläderna på mig och var på väg ut! Så jäkla gött, blev inte någon lång runda med 27 minuter i alla fall :) Det gick tungt även denna gången, då jag inte ätit något innan men det gick absolut lättare än sist så det kanske är en vanegrej i alla fall..

Nu dags för frukost, fibergröt med hallon och mjölk och någon form av ägg, vet inte riktgit vad jag ska hitta på idag. Dåligt med variation känner jag nu.




Bara några dagar kvar nu, känner mig sjukt nervös inför både mätningen och vägningen. Tänk om det inte hänt någonting?!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Mycket starkt gjort! Ha en tippen dag på jobbet! Kramar

    2012-03-22 | 08:57:13
  • Angelica säger:

    Men Lisa det är klart att det har :) ( har din mamma kvar julgranen fram till påska? :) )

    2012-03-22 | 14:29:33
  • Jonna säger:

    Jag väntar spänt på resultaten med :) Det kommer bli kanon, du har ju varit jätte duktig!!!

    2012-03-22 | 20:26:22
    Bloggadress: http://Mayasvardag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: