Ingen träning

Kategori: Allmänt

Fick ställa in afron ikväll, känner mig inte helt hundra och har varit så trött att jag hållt på och somnat ett par gånger i kassan under dagen. Somnar nästa nu också så det blir inte sent ikväll.
Det blev alltså ingen träning idag men när kroppen inte pallar är det bättre att vila. Imorgon hoppas jag verkligen att jag är piggare för i så fall tar vi nya tag då.

Förövrigt har jag ätit överdrivet god mat idag, när jag har ätit upp det ena målet har jag längtat till de andra .. haha
Först en kanonfrukost som jag visade innan, sen kycklingfile med sallad, bulgur och keso/mangoraja till lunch, och kvarg med tropical-funlight, mangobitar och äggvita till mellanmål och Tacos till kvällsmat. Den menyn är inte dålig alltså!


Uppdaterar er med med bilder och inlägg imorgon.
Nu ska jag krypa ner i sängen och sova.

Hoppas er dag varit bra!
Kram

Kommentarer

  • Anna säger:

    Åh vad gott du har ätit idag =)

    Bulgur är så fantastiskt gott tycker jag. Kanske ska ta och lägga till de i min sallad, då och då :P

    Krya på kram till dig. Jag hoppas du blir piggare tills imon och att vi ses :) KRAM

    2012-03-08 | 20:54:37
    Bloggadress: http://overenskommelsen.blogg.se/
  • Lisa säger:

    Ja, det har varit riktigt hög standard på maten idag ;) Jag som älskar maaaat! Det är väldigt gott, tog bara två skedar med bulgur och blandade i min vanliga sallad och det mättade väldigt bra.

    Jag blir nog piggare tills imorgon, ses då! Kram :)

    2012-03-08 | 20:59:28
    Bloggadress: http://shapemybody.blogg.se/
  • Anna säger:

    Härligt, samma här =)

    Håller tummarna för detta!

    Vi får ju inte missa vår spinningdate, hehe.

    De försvinner iofs inte så de går att göra en annan helg, men bara för att du ska bli frisk så säger vi så =))

    Sov gott!kram

    2012-03-08 | 22:28:35
    Bloggadress: http://overenskommelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: