HELG!

Kategori: Allmänt

Nu kan jag ta helg, jobbat till två idag och nu blir det en runda till Stadium. Hörde att de hade 25 % på hela sortimentet. Det får man ju inte missa. Dessutom behöver jag ju nya skor så det passar ju perfekt :)

Fortfarande strålande glad efter Annas lilla överraskning. Så gullig!


Dagens lunch bestod av blomkålssoppa och ägg. Det enda jag har "unnat" mig idag än så länge är en halv fralla på jobbet och det smakade riktigt bra.. haha :)

Förövrigt är det jättekul med alla positiva kommentarer som ni kommer med på jobbet, facebook, SMS osv. Det peppar och det är kul att ni följer mig här på bloggen. Så klart finns det fortfarande tragiska människor som är avundsjuka och missunnsamma men om de visste hur mycket jobb och tid jag lagt ner på detta så kanske de hade haft bättre förståelse. Kanske borde jag göra en uträkning på hur många timmar jag har tränat denna månaden (har allt nerskrivet i ett block, både mat och träning). Att de personerna är avundsjuka och missunnsamma är bara ett tecken på att de aldrig kommer komma någonstans i livet. Att ägna tid på att vara avundsjuk på någon annan istället för att inspireras och lära av personens "framgång" ser jag ingen vinning i, det är verkligen slöseri med tid. Hade du tränat hälften av det jag gjort denna månaden så hade du kanske insett hur jag har kämpat för detta.


Alla ni som överhuvudtaget tar er ut och springer, går, tränar är riktiga kämpar. Glömt inte det :)

Kram på er!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Lisa, jag håller fullkomligt med dig! De är så tragiskt. Jag är glad för din skull och vill inte andra lycka så är de deras förlust :) vi är bäst, tillsammans med de som inte ger upp hoppet om att leva hälsosamt :)) stor kram till dig!

    2012-03-31 | 15:49:59
  • Lisa säger:

    Du har så rätt så rätt! Vi är ju grymma och det är väl det som svider i deras avundsjuka ögon ;) Men vi gillar ju det! Ha det bäst! Kram

    2012-03-31 | 17:29:20
    Bloggadress: http://shapemybody.blogg.se/
  • L8 säger:

    Håller med Er helt å hållet. Så tragiskt och lågt när man missunnar och är avundsjuk på någon annan.



    Jag tycker du bara peppar en annan att ta sig ut:) Så nu blir det PW runt Österskog (Min absoluta favorit rund) Tack för att du får ut oss andra:)

    2012-03-31 | 17:41:13
  • Lisa säger:

    Ja, det är det verkligen..

    Haha, det var ju bra! :) Gillar också Österskogsrundan, lagom långt. :)

    2012-03-31 | 18:47:29
    Bloggadress: http://shapemybody.blogg.se/
  • Lisa Johansson säger:

    Vill bara säga till dig att du Motiverar mig att springa och jag följer dig här :) du är så flitig och en kämpe som inte ge upp!

    2012-03-31 | 19:30:44
  • Lisa säger:

    Va roligt att höra! :) Tack så jättemycket! Fortsätt kämpa du med :) Kram

    2012-03-31 | 19:55:22
    Bloggadress: http://shapemybody.blogg.se/

Kommentera inlägget här: