Heldag med snygga brudar

Kategori: Allmänt

Det som jag trodde skulle bli "en runda på stan", blev istället en heldag på stan men inte mig emot! Jag hade nog kunnat ta en runda på IKEA också om det inte vatt för mina skoskav och Annzis hunger.. haha ;) Blev lite handlat i alla fall, ett knallrosa linne och två läppglans. Gillar egentligen varken rosa eller läppglans men man kan ju alltid lära sig, och det är ju snyggt med rosa om man blir lite brun.

Nu har jag och syrran varit ute och sprungit, 2 km uppvärmning och sedan 200 meters spurter med övningar mellan varje intervall. SJUKT jobbigt!

Ska slänga mig i soffan nu och njuta av mina sista timmar som ledig, imorgon blir det jobb mellan 10-19 igen.

Har föresten fixat en ny utmaning till April nu, ska bli riktigt spännande. Vill dock ha en till, berättar mer sen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: