Godaste på länge!

Kategori: Kost o Träning


Sallad bestående av tomat, gurka, paprika, rödlök, soltorkad tomat, fetaost
Avokado och äggröra med salt och peppar
4 skivor bacon

Det absolut godaste jag tillagat på egen hand någonsin tror jag.. haha!


Det blev träning, först 2 km på 9.45 som uppvärmning, sen 10 intensiva intervaller i backe och sen 1,5 km hem på 8 min. Efter det blev det ff-passet som var sjukt bra! Hade sån ork i benen och framförallt i skallen idag, inga negativa tankar överhuvudtaget. Skönt! Löpningen är så kul just nu!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Låter alldeles underbart :))Kom och ge mig energi så är du snäll, kram

    2012-03-12 | 13:41:03
    Bloggadress: http://overenskommelsen.blogg.se/
  • Madelene säger:

    Gud så god den ser ut att vara, måste jag testa!!!

    Duktig du E!! =))

    2012-03-15 | 17:57:04
  • Lisa säger:

    Den är supergod! :-) det är bara att blanda och testa sig fram :) Tack!

    2012-03-15 | 18:36:20
    Bloggadress: http://shapemybody.blogg.se/

Kommentera inlägget här: