Fridaaay!

Kategori: Allmänt

Så härligt! Och jag är ledig hela helgen lång, ska bli fantastiskt skönt faktiskt.
Idag är det BARA en vecka kvar på fitnessfighten och det ska blir så gött när detta är över. Ska vila ut kroppen ordentligt sen och äta något riktigt gott. Som Anna skrev så blir det eventuellt en firar-tårta på jobbet. En chokladmarängtårta med grädde och kolasås :) Låter inte så tokigt va? Det är vi värda så som vi har kämpat. Jag har på känn att jag kommer bli sjuk om jag slappnar av nu efter en så intensiv månad så egentligen kansek det är bättre att bara fortsätta köra ;) Vi får se! På lördagen ska jag softa i alla fall :)

Payday idag igen, månaderna går ju otroligt fort. Skönt med lite klirr i kassan i alla fall.

Nu frukost sen en lång omväg på cykeln till jobbet. Det är ju så härligt väder idag :)
Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: