Första passet!

Kategori: Kost o Träning

Har precis gjort första passet i fitnessfighten och det kändes verkligen bra. Det dåliga humöret som infann sig på morgonen/förmiddagen är nu som bortblåst. Träning hjälper mig det mesta! Så nu ska jag fortsätta min dag men att vara glad, jag är ju ledig :)

Vad tycker jag då om passet? Jo, det var riktigt kul. Tråkigt att jag inte fått tag i en CT bara, får ju dela upp passet på en konditionsdel och en styrkedel istället för att ha övningarna blandat. Synd eftersom jag egentligen vill följa träningsupplägget ganska strikt. Men det gick bra ändå. Övningarna var riktigt jobbiga, körde med så tunga vikter jag bara orkade. Ikväll är det Afrodance igen och jag skulle egentligen ha fixat ytterligare ett block, får se om jag hinner det i eftermiddag. Annars får det blir det jag har, inte mycket mer att göra.


Nu får ögonen i kors, tror det är dags för en powernap. Sov riktigt dåligt i natt.

Dagens lunch: Kycklinggryta med lite paprika och gurka. Sååååå gottt!


Dagens lärdom - Behandla andra som du blir behandlad av dem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: