Det blev löpning!!

Kategori: Kost o Träning

Nu är jag så himla nöjd över mig själv, det blev 30 minuters löpning och 30 minuters FF-övningar. Fick dock stressa lite med övningarna för jag hade lovat att köra på min päron ikväll. Jag fick så himla go känsla i kroppen efter löpningen också, det går så lätt att springa och jag hoppas att det fortsätter att kännas så bra. Fick en kommentar på jobbet idag, en man hade sett mig när jag var ute och sprang och han tyckte det gick väldigt lätt och fort när jag sprang. Med tanke på att jag har haft ett uppehåll över vintern med löpningen så känns det oförskämt bra :)

Nu har jag och Jennie ätit rester sen plankan igår, så himla gott!



Hur gott ser inte detta ut dååå?! ;)

Kommentarer

  • Anna säger:

    Underbart! Så Jädra bra jobbat!!! High five!

    2012-03-03 | 20:53:54
    Bloggadress: http://overenskommelsen.blogg.se/
  • Kristin säger:

    Att vilken fin planka!!;)



    2012-03-03 | 20:56:59
  • Lisa säger:

    Mycket fin planka Kristin! God också ;) Mycket bra gjort!



    High 5!! Så jäkla grymma är vi! ;)

    2012-03-03 | 21:01:03
    Bloggadress: http://shapemybody.blogg.se/

Kommentera inlägget här: