Dagens träning

Kategori: Kost o Träning

Steg upp vid halv nio och stoppade i mig ett päron och en kopp te, sen snörade jag på mig löpardojjorna och stack iväg. Hade planerat att springa minst 5 km, ev 8.. Men efter 3 km var mina ben helt stumma och det kändes som att jag skulle svimma - EFTER 3 KM?! Pulsen låg dock på normal nivå, kämpade på i ytterligare 2 km på tiden 25 minuter. Vilket för mig är väldigt bra, men i kroppen och framförallt i huvudet kändes det som att det tog en timme. Aja, man är inte alltid på topp.. ;) Kommer nog aldrig springa före frukost igen, min kropp verkar inte palla det.

Efter det blev det ff-passet. Men jag hoppade över dagens övning och körde som gårdagens istället. Gillar inte sidoplankan för jag gör antagligen fel och får ont i ryggen av den. Annars tycker jag FF är grymt bra och effektivt!

Nu äter jag frukost, fibergröt med hallon, linfrön och äggvita. Ja, jag hann inte koka ägg så jag slängde i äggvitan i gröten istället och det funkade fint. Snabbt gick det också och nu är jag mätt och go.
Får se om det blir en runda till golfbanan sen, hade varit skönt att få nöta lite.. Ska ut och njuta av solen oavsett :)


Ha en fin dag!
Kram

Kommentarer

  • Jonna säger:

    Jag håller med dig! Att springa innan frukost är döden!!! Folk säger att det är en vanesak, men det tror jag inte på =) Kämpa på nu Lisa, snart är det slut på dina 30 dagar!!!! Vad duktig du är!!!!

    2012-03-13 | 16:33:10
    Bloggadress: http://mayasvardag.bloggplatsen.se
  • Lisa säger:

    Tack så mycket Jonna! :) Jag hoppas att det går fort den sista tiden nu, tålamodet är inte det bästa nu och stubinen är inte lång. Haha :)

    2012-03-13 | 17:38:46
    Bloggadress: http://shapemybody.blogg.se/

Kommentera inlägget här: