Dag 3 fitnessfighten

Kategori: Kost o Träning

Yes!! Kosten ser riktigt bra ut idag, men träningen.. Det är värre med den kan jag säga. Har redan tappat suget, vatusan hände?! Har legat på soffan och sovit sen jag kom hem kl. 14. Men jag ska vinna mot den här dåliga känslan och ge mig ut och springa i alla fall. Det är ju bara trettion dagars kamp och det klarar jag ju galant med min tjurighet.. ;) haha

Så bara att snöra på sig skorna och sticka iväg då, efteråt ska jag göra övningarna från FF. DET ska blir kul, men löpningen.. DÖDA MIG!!



Bild från i höstas, men idag ryker nog mössan på igen. KALLLT!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Jag har nog bara sprungit en ända gång utan musik. Kanske få testa :)

    Kom igen, ge dig ut:)) kramen

    2012-03-03 | 17:58:18
    Bloggadress: http://overenskommelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: