bra dag

Kategori: Allmänt

Har haft en bra dag idag, skönt att kunna tillåta sig själv att vara "ledig" från träningen en dag. Jag vet att det låter sjukt, men eftersom det är tävling och det är en timme om dagen som gäller, är det att ta ledigt om man hoppar träningen en dag, och det har varit så skönt. Både mitt huvud och min kropp behövde detta. :) imorgon kommer jag vara full av energi och förmodligen vill jag träna imorgon igen, det ville jag inte idag. Och det är när man börjar tvinga sig själv som man tappar motivationen, i alla fall är det så för mig. Jag måste tycka det är kul och ha orken annars kan det kvitta. Hur är det för er? Har ätit bra idag också, tråkigt nog kan jag ju fortfarande inte visa er eftersom datorn är paj. Hoppas ni stannar kvar och läser ändå :) Imorgon är det afro som vanligt, ska försöka hinna med att sätta ihop ett block till tills dess :) God natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: