Allmäna tips!

Kategori: Träningstips

Mitt bästa tips till er är att dricka mycket vatten. Jag drack aldrig vatten förut men nu försöker jag få i mig runt 2 liter om dagen. Dricker man två glas innan varje måltid innebär det att du inte kan äta lika mycket eftersom du blir mätt fortare, vilket i sin tur innebär att att du får i dig färre kalorier. Detta har funkat för mig, jag har ingen utbildning inom kost och träning utan detta är bara tips från mina egna erfarenheter. Detta är ett sätt som har hjälpt mig i rätt riktning. Kanske funkar det för dig också? Testa! :)


Ett annat tips är att byta ut pasta, ris, potatis mot sallad istället. Det har också funkat för mig. Jag har inte helt tagit bort kolhydraterna då jag äter fiberberikad havregrynsgröt till frukost varje dag, müsli till mellanmål och bulgur i sallader osv.

All form av träning är bra för viktnedgången, det spelar ingen roll vad. Det bästa träningen är den som faktiskt blir av :)


Nu ska jag ut och gå en runda. :)

Ledig i eftermiddag, sköööönt! Tjjooolaahoppp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: