Total Distance!

Kategori: Allmänt

Förra veckan blev en riktigt bra vecka träningsmässigt. Jag lovade ju att redovisa detta för er så här kommer det...
41,71 km blev det. Väldigt bra tycker jag! Det är mer träning än vad en del hinner med på en hel månad ;) I detta är bara promenader som jag varit träningsklädd medräknat. Alltså inte cyckling till och från jobbet (som blir ungefär 1-1,5 mil i veckan eftersom jag cycklar fram och tillbaka två gånger om dagen då jag äter lunch hemma), promenader till farmor och farfar, runt kvarteret till C osv jag har inte heller räknat med promenader runt golfbanan utan bara sträckan då jag spelar på banan.
 
 
Denna veckan kommer bli ungefär lite mycket tror jag, hur många km har ni fått ihop? :)
 

Kommentarer

  • Jonna säger:

    Bra Lisa! Ska kolla hur många det blir för mig!? Har semester så kanske inte blir överdrivet ånga rundor ;)
    Kämpa på!

    Svar: TACK! Ja, gör det och uppdatera mig sen. Alltid kul! :) Ha en fortsatt go semester. Kram
    Lisa Johnsson

    2012-07-02 | 16:25:56
    Bloggadress: http://mayasvardag.bloggplatsen.se
  • Jonna säger:

    LÅNGA så klart ;)

    2012-07-02 | 16:26:14
    Bloggadress: http://mayasvardag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: